Известие

Collapse
No announcement yet.

маслен радиатор ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • маслен радиатор ТС

    Някой слагал ли маслен радиатор на 2,0ТС като допълнение на топлообменника, харесах си този
    http://www.ebay.it/itm/151821183534?...%3AMEBIDX%3AIT
    Идеята ми е лятото да помага за охлаждането,че лятото при 37градуса в задръстванията вдига температура и маслото изчезва буквално.Ще има ли файда цялата задача?
    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

  • #2
    Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
    Някой слагал ли маслен радиатор на 2,0ТС като допълнение на топлообменника, харесах си този
    http://www.ebay.it/itm/151821183534?...%3AMEBIDX%3AIT
    Идеята ми е лятото да помага за охлаждането,че лятото при 37градуса в задръстванията вдига температура и маслото изчезва буквално.Ще има ли файда цялата задача?
    Колко се вдига температурата в жегите? Ако ти е изправна охладителната система, температурата не би трябвало да надхвърля 100 - 105 гр. Ако вдига повече, търси проблема в оригиналната охладителна система. Ако не - в маслото.

    Накратко - мисля, че тази джаджа е излишна.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Температурата стига до около 105-110 и ако не спра климата не пада за 4 години 2 пъти ми се е случило последния път това лято. Иначе ако се движи нормално няма дерт,даже на пистата никакъв дерт.
      Другата идея е да намаля температурата за да намаля и разхода на масло,че и след ремонта на мотора пак си удря кило на 1000км.
      Last edited by marian2784; d.m.y г., 17:45.
      alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
      alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
        Температурата стига до около 105-110 и ако не спра климата не пада за 4 години 2 пъти ми се е случило последния път това лято. Иначе ако се движи нормално няма дерт,даже на пистата никакъв дерт.
        Ако скоро не си мил предните радиатори, те съветвам да го направиш. Ще се учудиш, какъв голям ефект има от това. На работата на климатика, също.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          на всяко миене на колата,но не е много ефикасно алфата е много опушена отпред
          alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
          alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

          Comment


          • #6
            Това с миенето на колата не се брои. Това е само понапръскване.
            Аз свалям де що е пластмасария за да се открие максимум от площта на радиаторите, омокрям със слаба струя вода, пръскам със някакъв препарат, който разтваря мазнотията и калта, изчаквам 10 - 15 минути и мия със слаба струя (пароструйката е прекалено силна и мачка ламелите, от което става по-зле). Ефектът от това е поразителен.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              напролет ще сваля бронята на работата и ще видя какво може да се измие,но не ми се вярва това да е проблема
              alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
              alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

              Comment


              • #8
                Каква е причината след обстоен ремонт на двигатела да ти бута толкова много на 1000 км
                алфа ромео 156 тс

                Comment


                • #9
                  Задаваш ми въпрос за 1000 лева на който не мога да отговоря,всичко ново уж в толеранс и пак същия разход на масло 10в60 ени/аджип ,което в 2 митсубишита няма дерт
                  alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                  alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                  Comment


                  • #10
                    По принцип из по задръстванията загрява повече водата, отколкото маслото.......за да се сгрее маслото повече от водата са нужни доста обороти........а и основната функция на маслото не е да охлажда двигателя, макар че може да се каже че и това прави в едни определени граници......
                    Излишно е за ежедневка......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Ами имам намерение да покарам и на писта това лято,че за това се притеснявам.гледам тия китове са все с около 3 метра маркучи и си мисля не влияе ли негативно на работата маслото,другото е че аз искам да го сгожа след топлообменника,дали ще е проблем и как ще работи и дали ще работи

                      Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
                      alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                      alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
                        Ами имам намерение да покарам и на писта това лято,че за това се притеснявам.гледам тия китове са все с около 3 метра маркучи и си мисля не влияе ли негативно на работата маслото,другото е че аз искам да го сгожа след топлообменника,дали ще е проблем и как ще работи и дали ще работи

                        Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
                        Махаш топлообменика и на негова място слагаш масления адаптар.
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          На бензинов двигател без турбо е напълно излишно. При дизелите се слага точно с цел допълнително охлаждане но там нещата са други. А този разход литър масло на 1000 е абсурден. Колега, ти на практика не само че няма смисъл да сменяш маслото ами на 10000 километра сипваш 10 литра което е над два пъти вместимостта на колата
                          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                          Peugeot 508 RXH 02.2013

                          Comment


                          • #14
                            Точно аз затва исках да разбера за въпросния ремонт и след него да гори толкова массло ...Изобщо не тфябва да го пипа

                            ---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 15:57 ----------

                            Няма смисъл да го сменяш ти винаги долиеаш и няма как да се наруши визкозитета му
                            алфа ромео 156 тс

                            Comment


                            • #15
                              Ами филма е точно такъв след сегменти,лагери,гумички и гарнитури колата гори точно толкова масло колкото преди ремонта ,само дето олекнах с 1100 кинта.Маслото го сменям на 10к заради филтъра за да съм честем.мотора е на 6К от ремонта но не мисля че ще се подобри,сега ще пробвам кастрол пък да видим.
                              alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                              alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                              Comment

                              Working...
                              X